CENTAURUS

U Dalmaciji smo sinonim za visoki standard u poslovanju ribom i proizvodima iz mora. Od samih početaka promoviramo ulov i proizvode hrvatskih ribara. Opskrbljujemo više od tisuću partnera iz HoReCa sektora, svakodnevnom dostavom proizvoda diljem Hrvatske. Svježu ribu izvozimo u većinu država u regiji. Primjenom novih tehnologija i znanja kontinuirano radimo na ekspanziji.

poslovanje

VISOKI STANDARDI POSLOVANJA

Naše poslovanje bazira se na strogim sigurnosnim kontrolama u svim procesima. Kvalitetu i ozbiljnost potvrđujemo certifikatima ovlaštenih institucija.

Asset 8

DISTRIBUCIJA, OPSKRBA I IZVOZ

Vlastitom proizvodnjom i ulovima hrvatskih ribara svakodnevnom dostavom opskrbljujemo više od tisuću partnera diljem zemlje, a prisutni smo i u većini država u regiji.

Asset 9

VLASTITI BRAND I MALOPRODAJNA MREŽA

Naš maloprodajni lanac čini 11 Gastro ribarnica, a ponuda je proširena Gastro odjelom sa širokom ponudom gotovih jela. Iz bogate ponude izdvajamo naš novorazvijeni brend Amare.

U maloprodajnom lancu, koji čini jedanaest “Gastro ribarnica Brač”, svakodnevno nudimo svježu, smrznutu ribu, slane i marinirane proizvode. Ponuda je proširena Gastro odjelom, na kojem se nude gotova jela, čijoj pripremi se pristupa inovativno i koristeći kvalitetne namirnice. Ponudu slanih i mariniranih proizvoda, te vina i delikatesa temeljimo na suradnji s vrhunskim OPG proizvođačima iz regije, čime pomažemo male proizvođače, da se vlastitom kvalitetom, plasiraju na tržištu.

Tržišna prisutnost

Više od 85% svoje proizvodnje plasiramo u Hrvatskoj. Trenutno smo prisutni i na tržištima, Italije, Slovenije, Austrije. Otvorenjem prodajnog mjesta “Gastro Fisch Brač” u Beču, naš maloprodajni segment je dobio novu, internacionalnu dimenziju.

Primjenom novih tehnologija i znanja kontinuirano radimo na ekspanziji. U tijeku su velike investicije u adaptaciju našeg novog skladišno proizvodnog objekta, poštujući najsuvremenije standarde. Do sada je uloženo je više od 16 milijuna kuna u adaptaciju objekta, tehnologiju za uzgoj, proizvodnju i preradu, te obnovu voznog parka, uz potporu sredstvima europske unije. Ulaganja ćemo nastaviti s namjerom dostizanja najviših tehnoloških standarda.

Kvalitetu i ozbiljnost svog poslovanja potvrđujemo certifikatima koje izdaju ovlaštene institucije. Posjedujemo certifikate ISO normi i HACCP certifikat (Hazard Analysis Critical Control Points – Analiza opasnosti i kritične kontrolne točke) integrirani sustav kontrole sigurnosti hrane u svim fazama procesa njene proizvodnje i distribucije.

Ponosni smo nositelji oznake Riba
Hrvatske – Jedi što vrijedi.

Projektom se želi i stvoriti jedinstveni krovni brend tih proizvoda. Znak Riba Hrvatske jedi što vrijedi potrošačima će svjedočiti upravo to: da proizvod koji ga nosi potiče iz strogo kontroliranog sustava sigurnosti hrane, da se u proizvodnji pazi i jako puno ulaže u stroge uvjete zaštite okoliša, da se poštuju prava radnika i svi ostali pozitivni propisi RH i EU i da takva proizvodnja osigurava lokalne mogućnosti zapošljavanja, posebice u ruralnim područjima.

Ponosni smo nositelji oznake Riba Hrvatske – Jedi što vrijedi.

Projektom se želi i stvoriti jedinstveni krovni brend tih proizvoda. Znak Riba Hrvatske jedi što vrijedi potrošačima će svjedočiti upravo to: da proizvod koji ga nosi potiče iz strogo kontroliranog sustava sigurnosti hrane, da se u proizvodnji pazi i jako puno ulaže u stroge uvjete zaštite okoliša, da se poštuju prava radnika i svi ostali pozitivni propisi RH i EU i da takva proizvodnja osigurava lokalne mogućnosti zapošljavanja, posebice u ruralnim područjima.

Ponosni smo član Europske mreže "Culinary heritage" Kulinarske baštine

Kulinarska Baština Splitsko-dalmatinske Županije članica je projekta - mreže Regional Culinary Heritage Europe koju čine 1500 članova iz 44 regije, iz 14 država Europe. Mreža je razvijena u Švedskoj i Danskoj od 1995. godine. Riječ je o dobivanju međunarodno priznate oznake, zaštitnog znaka za regionalnu hranu i kulinarsku tradiciju koja garantira jedinstveni standard, ali i otvara niz mogućnosti za prezentaciju autohtonih proizvoda u turizmu, domaćem i međunarodnom tržištu.